جشن قهرمانی آلمان
همه چی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.من این وبلاگ رو ساختم و خواستم از هر مطلبی بزارم و این وبلاگ رو متفاوت کنم.امیدوارم خوشتون بیاد و لذت کافی رو از وبلاگ من ببرید.

پيوندها
جنگ صفرویکها
شاد اس ام اس
بیخیال غم
دنیای کوچولوی من
فانی بلاگ
دانلود سرای جاوا
دانلود و خلاصه رمان های ایرانی
شهاب
الکتونیکی ها
خدمات تایپ و تکثیر
علم و دانش
بست جوک
20bahar
۞سرگرمی،اخبار،دانلود۞

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان همه چی و آدرس morghvagav.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 79
بازدید کل : 37633
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



21

نويسندگان
نازنین

آرشيو وبلاگ
مرداد 1393
تير 1393


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, :: 3:1 :: نويسنده : نازنین

من که خیلی شادم آلمان قهرمان شد هورااااااااا حالا کیا حاضرن برای جشن؟

دی جی زود باش آهنگو بزار

حالا همه بیان وسط قر بدن

                                      

حالا دست دست

باز کی میاد وسط؟

مرسی از همتون گفتم روزه ایم واسه همین از غذا مذا خبری نیست حالا شادی کنین

                     

خب یکی از دوستان میخاد برامون گیتار بزنه

خب دیگه خسته شدیم خسته شدیم خداحافظ شما هم نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: